Kampanie na LinkedIn — o czym warto pamiętać?

Amerykańska platforma oparta na kontaktach biznesowo-zawodowych powstała, aby łączyć pracodawców z osobami poszukującymi pracy. Obecnie serwis Linkedln wykorzystywany jest do innych działań, m.in. promowania marki czy dotarcia do grupy potencjalnych odbiorców usług i sprzedawanych produktów. Sprawdź, o czym pamiętać przy zakładaniu firmowego profilu.
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze wyzwania w pracy pedagoga?
Jak stworzyć reklamę na LinkedIn?
Działania marketingowe należy rozpocząć już na etapie dodawania konta w serwisie. Użytkownik powinien zadbać o odpowiednie grafiki (zdjęcie profilowe i w tle), a także chwytliwy slogan i ciekawy opis dotyczący oferowanych usług. Dobrze, aby pracownik firmy regularnie zamieszczał na platformie branżowe wpisy oraz wchodził w częste interakcje z użytkownikami.
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Kampanie na LinkedIn powinny być ściśle dopasowane do wcześniej określonego celu. Należy więc zadecydować o formacie tworzonej reklamy oraz akcji, która nastąpi po wejściu w udostępniony link. Może to być m.in. przekierowanie na firmową stronę lub zapisanie się na listę mailingową.
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
Skuteczne kampanie na LinkedIn
Reklama na platformie jest płatna, dlatego warto zadbać, aby dotarła do określonej grupy docelowej (faktycznie zainteresowanej proponowaną ofertą), co znacznie zwiększy jej skuteczność. W kampaniach online nie jest ważna liczba wyświetleń jeśli tworzone treści zostaną odczytane przez osoby kompletnie niezwiązane z daną branżą. Kluczowe jest więc, aby odpowiednio dopasować rodzaj odbiorców pod względem ich lokalizacji czy wykształcenia.
Dodatkowe korzyści prowadzenia konta na platformie
Należy zaznaczyć, że prowadzenie kampanii na LinkedIn to nie jedyna forma promocji firmy. Jak już wspomniano wcześniej, przedsiębiorcy mogą kontaktować się bezpośrednio z potencjalnymi klientami, a także wpływać na rozpoznawalność marki, tworząc wartościowe treści. Portal służy również pozyskiwaniu leadów sprzedażowych.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Co to są wyroby garmażeryjne i jak wpływają na różnorodność kuchni polskiej?
Wyroby garmażeryjne to produkty spożywcze przygotowywane przez specjalistów, które można nabyć w sklepach lub restauracjach. Łączą one tradycyjne metody polskiego gotowania z nowoczesnymi technikami, co pozwala na tworzenie różnorodnych dań. Mają one istotne znaczenie w codziennym życiu Polaków, zwł

Jakie są różnice między montażem anten satelitarnych a naziemnych?
Montaż anten satelitarnych i naziemnych różni się nie tylko technologią, ale także wymaganiami instalacyjnymi. W naszej części omówimy podstawowe różnice między tymi dwoma typami anten, w tym ich zastosowanie oraz wymagania dotyczące lokalizacji i sprzętu. Zrozumienie tych różnic jest kluczowe dla d