Jaki jest cel kampanii na LinkedIn?

Międzynarodowy serwis społecznościowy, który specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych stanowi doskonałą bazę potencjalnych klientów. Jeszcze przed założeniem tzw. Company Page użytkownicy Linkedln powinni dokładnie określić cel oraz grupę docelową. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną reklamę w najpopularniejszym serwisie biznesowym.
Przeczytaj również: Jak dbać o system ogrzewania podłogowego elektrycznego?
Czy warto zakładać konto na LinkedIn?
Platforma powstała w 2003 roku i obecnie gromadzi ponad 810 mln użytkowników pochodzących z 200 krajów (są to przedstawiciele około 150 różnych branż). Co ważne, LinkedIn jest jedynym tak popularnym serwisem biznesowo-zawodowym, na którym nie są udostępniane prywatne treści jak na Instagramie czy Facebooku. Przedsiębiorcy poprzez odpowiednie wykorzystanie strony firmowej i dostępnych opcji reklamowych są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów z całego świata.
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Najważniejsze korzyści z kampanii na LinkedIn
Na poziomie tworzenia reklam przedsiębiorca może określić ich główne cele. Najczęściej kampanie na LinkedIn są dodawane, by:
Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej?
- wpłynąć na rozpoznawalność marki,
- zwiększyć ruch na witrynie zewnętrznej,
- dotrzeć do jak największej liczby odbiorców oferowanych usług,
- poszerzyć grono użytkowników obserwujących dodawane wpisy branżowe czy materiały wideo,
- znaleźć wyspecjalizowanych pracowników.
W zależności od celu przedsiębiorca wybiera format dodawanej reklamy, m.in. Spotlight, tekstowa, wideo, w wiadomościach, z pojedynczym zdjęciem lub karuzela reklam graficznych.
Jak utworzyć reklamę w serwisie?
Pierwszym krokiem jest oczywiście założenie firmowej strony wraz z krótkim opisem oraz grafikami. Następnie można rozpocząć etap tworzenia kampanii dopasowanej do branży, w której działa marka oraz rodzaju oferowanych produktów i usług. Przedsiębiorca jest w stanie dokładnie określić grupę docelową poprzez wybór m.in. lokalizacji, wykształcenia czy stażu pracy.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Jak taśma aluminiowa wpływa na efektywność systemów odgromowych?
Taśma aluminiowa jest niezbędna w systemach odgromowych, chroniąc przed wyładowaniami atmosferycznymi i poprawiając efektywność instalacji. W artykule omówimy właściwości tego materiału oraz jego zastosowania w kontekście ochrony budynków. Dowiemy się, jak taśma aluminiowa wpływa na skuteczność syst

Dlaczego szafka łazienkowa 65 cm to uniwersalny wybór?
Szafka łazienkowa o szerokości 65 cm cieszy się dużym zainteresowaniem wśród osób urządzających łazienki. Ten rozmiar jest uniwersalny, co pozwala na łatwe dopasowanie do różnych aranżacji wnętrz. Warto zwrócić uwagę na różnorodność stylów dostępnych na rynku, które mogą harmonijnie współgrać z pozo