Jaki jest cel kampanii na LinkedIn?

Międzynarodowy serwis społecznościowy, który specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych stanowi doskonałą bazę potencjalnych klientów. Jeszcze przed założeniem tzw. Company Page użytkownicy Linkedln powinni dokładnie określić cel oraz grupę docelową. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną reklamę w najpopularniejszym serwisie biznesowym.
Przeczytaj również: Kampanie na LinkedIn — o czym warto pamiętać?
Czy warto zakładać konto na LinkedIn?
Platforma powstała w 2003 roku i obecnie gromadzi ponad 810 mln użytkowników pochodzących z 200 krajów (są to przedstawiciele około 150 różnych branż). Co ważne, LinkedIn jest jedynym tak popularnym serwisem biznesowo-zawodowym, na którym nie są udostępniane prywatne treści jak na Instagramie czy Facebooku. Przedsiębiorcy poprzez odpowiednie wykorzystanie strony firmowej i dostępnych opcji reklamowych są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów z całego świata.
Przeczytaj również: Karabin snajperski ASG – na co zwrócić uwagę?
Najważniejsze korzyści z kampanii na LinkedIn
Na poziomie tworzenia reklam przedsiębiorca może określić ich główne cele. Najczęściej kampanie na LinkedIn są dodawane, by:
Przeczytaj również: Karabiny snajperskie ASG – jakie napędy się w nich stosuje?
- wpłynąć na rozpoznawalność marki,
- zwiększyć ruch na witrynie zewnętrznej,
- dotrzeć do jak największej liczby odbiorców oferowanych usług,
- poszerzyć grono użytkowników obserwujących dodawane wpisy branżowe czy materiały wideo,
- znaleźć wyspecjalizowanych pracowników.
W zależności od celu przedsiębiorca wybiera format dodawanej reklamy, m.in. Spotlight, tekstowa, wideo, w wiadomościach, z pojedynczym zdjęciem lub karuzela reklam graficznych.
Jak utworzyć reklamę w serwisie?
Pierwszym krokiem jest oczywiście założenie firmowej strony wraz z krótkim opisem oraz grafikami. Następnie można rozpocząć etap tworzenia kampanii dopasowanej do branży, w której działa marka oraz rodzaju oferowanych produktów i usług. Przedsiębiorca jest w stanie dokładnie określić grupę docelową poprzez wybór m.in. lokalizacji, wykształcenia czy stażu pracy.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Jak przygotować się do egzaminu po ukończeniu kursu CCNA lub CCNP?
Certyfikacja w obszarze IT odgrywa kluczową rolę w rozwoju kariery specjalistów. Posiadanie odpowiednich kwalifikacji otwiera drzwi do nowych możliwości zawodowych, zwiększa konkurencyjność na rynku pracy oraz umożliwia awans w strukturach organizacji. Certyfikaty takie jak CCNA czy CCNP potwierdzaj

Słupki odgradzające ze sznurem w muzeach – estetyka i funkcjonalność w jednym
Słupki odgradzające ze sznurem w muzeach łączą praktyczność z estetyką, co wpływa na odbiór przestrzeni przez odwiedzających. W kontekście wystaw i wydarzeń kulturalnych istotne jest harmonijne połączenie funkcjonalności z wyglądem. Dzięki temu placówki mogą tworzyć atrakcyjne i komfortowe strefy dl