Jaki jest cel kampanii na LinkedIn?

Międzynarodowy serwis społecznościowy, który specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych stanowi doskonałą bazę potencjalnych klientów. Jeszcze przed założeniem tzw. Company Page użytkownicy Linkedln powinni dokładnie określić cel oraz grupę docelową. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną reklamę w najpopularniejszym serwisie biznesowym.
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze wyzwania w pracy pedagoga?
Czy warto zakładać konto na LinkedIn?
Platforma powstała w 2003 roku i obecnie gromadzi ponad 810 mln użytkowników pochodzących z 200 krajów (są to przedstawiciele około 150 różnych branż). Co ważne, LinkedIn jest jedynym tak popularnym serwisem biznesowo-zawodowym, na którym nie są udostępniane prywatne treści jak na Instagramie czy Facebooku. Przedsiębiorcy poprzez odpowiednie wykorzystanie strony firmowej i dostępnych opcji reklamowych są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów z całego świata.
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Najważniejsze korzyści z kampanii na LinkedIn
Na poziomie tworzenia reklam przedsiębiorca może określić ich główne cele. Najczęściej kampanie na LinkedIn są dodawane, by:
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
- wpłynąć na rozpoznawalność marki,
- zwiększyć ruch na witrynie zewnętrznej,
- dotrzeć do jak największej liczby odbiorców oferowanych usług,
- poszerzyć grono użytkowników obserwujących dodawane wpisy branżowe czy materiały wideo,
- znaleźć wyspecjalizowanych pracowników.
W zależności od celu przedsiębiorca wybiera format dodawanej reklamy, m.in. Spotlight, tekstowa, wideo, w wiadomościach, z pojedynczym zdjęciem lub karuzela reklam graficznych.
Jak utworzyć reklamę w serwisie?
Pierwszym krokiem jest oczywiście założenie firmowej strony wraz z krótkim opisem oraz grafikami. Następnie można rozpocząć etap tworzenia kampanii dopasowanej do branży, w której działa marka oraz rodzaju oferowanych produktów i usług. Przedsiębiorca jest w stanie dokładnie określić grupę docelową poprzez wybór m.in. lokalizacji, wykształcenia czy stażu pracy.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Co to są wyroby garmażeryjne i jak wpływają na różnorodność kuchni polskiej?
Wyroby garmażeryjne to produkty spożywcze przygotowywane przez specjalistów, które można nabyć w sklepach lub restauracjach. Łączą one tradycyjne metody polskiego gotowania z nowoczesnymi technikami, co pozwala na tworzenie różnorodnych dań. Mają one istotne znaczenie w codziennym życiu Polaków, zwł

Jakie są różnice między montażem anten satelitarnych a naziemnych?
Montaż anten satelitarnych i naziemnych różni się nie tylko technologią, ale także wymaganiami instalacyjnymi. W naszej części omówimy podstawowe różnice między tymi dwoma typami anten, w tym ich zastosowanie oraz wymagania dotyczące lokalizacji i sprzętu. Zrozumienie tych różnic jest kluczowe dla d